Sunday, May 17, 2009

Stokis Revell Shah Alam Seksyen U3

Stokis Revell Shah Alam Seksyen U3 merupakan salah satu stokis yang beroperasi di apartment daisy seksyen u3 Shah Alam. Stokis Revell Shah Alam Seksyen U3 ini mula beroperasi pada awal februari 2008 hingga kini dan memasarkan pelbagai produk revell.

Stokis Revell Shah Alam Seksyen U3 diuruskan oleh saya, Asikin Ab.Hamid bersama suami saya dan kami menjadi Stokis Revell Shah Alam Seksyen U3 yang memberikan khidmat pemasaran produk -produk revell untuk kawasan subang air port lama, Kampung Melayu Subang, Shah Alam Seksyen U4, Shah Alam Seksyen U5, Subang Bestari dan kawasan yang sekitar dengan Stokis Revell Shah Alam Seksyen U3 ini kekadang termasuk juga Kota Damansara, Subang, USJ, Bukit Jelutong, Kelana Jaya.

Untuk sebarang pertanyaan berkaitan dengan produk - produk Revell yang kami kendalikan di Stokis Revell Shah Alam Seksyen U3 ini semua rakan boleh menghubungi saya di talian
017 - 345 7478 atau boleh juga emailkan di asikin2008@yahoo.com.

Stokis Revell Shah Alam Seksyen U3 juga sentiasa mengalu-alukan sahabat dan pelanggan untuk menyertai pemasaran revell ini bersama saya kerana ini merupakan satu peluang yang menarik untuk kita semua mencari pendapatan samping disamping menikmati produk - produk yang berkualiti pada harga yang berpatutan yang mampu semua orang bayar.

Stokis Revell Shah Alam Seksyen U3, sentiasa mengalu-alukan sebarangan cadangan serta pertanyaan daripada pembaca semua dan saya sebaik mungkin akan berusaha menjawab sebarang pertanyaan serta permasaalah yang dihadapi oleh anda semua.

Stokis Revell Shah Alam Seksyen U3, juga akan berkongsikan perkembangan kumpulan Stokis Revell Shah Alam Seksyen U3 ini daripada masa ke semasa, dan adalah menjadi harapan Stokis Revell Shah Alam Seksyen U3 dengan maklumat yang dikongsikan akan memberikan semangat dan infomasi bagi kita semua untuk memajukan diri dan juga pendapatan keluarga kita.

Salam mesra daripada Stokis Revell Shah Alam Seksyen U3, semuga bertemu lagi, Asikin Ab. Hamid

No comments:

Post a Comment