Wednesday, January 13, 2010

Produk Revell yang luarbiasa hebat!!


Produk Revell yang luarbiasa hebat adalah Plaster herba Morinoki. Plaster herba ini amat berkesan apabila kita rasa sakit dan lemah pada bahagian kaki , buku lali dan pinggang. Cara paling mudah untuk menggunakan Plaster ini adalah dengan menampalkan di tapak kaki ataupun bahagian yang sakit sebelum tidur selama 8 jam tidak seperti makan ubat2an perlu makan setiap 4 jam!!.
Setelah lena tidur dan bangun paginya badan akan merasa segar kaki pula terasa ringan. Ini disebabkan sebahagian toksin dalam badan telah diserap keluar oleh plaster Morinoki. Kita terus memakainya dari 3 - 7 malam , kesan hitam kehijauan toksin jelas didapati pada plaster Morinoki keesukan harinya.

Kandungan plaster MORINOKI dari bahan semulajadi iaitu cuka buluh, cuka pepohon,pigmen pemanas, serbuk mineral , chitosan,minyak kayu putih,agaricus,serbuk mutiara,silika,mugwart dan ekstrak loquat. Plaster ini amat berkesan sebab ia akan melancar peredaran darah. Ia juga dapat menghilangkan sakit/nyeri. Pembuangan toksin dari badan yang bertimbun sekian lama dalam badan. Disamping itu ia dapat membaiki metabolisma tubuh serta peningkatan stamina dalam badan. Ini dibuktikan oleh testimoni pengguna dari berjalan perlahan2 selepas memakainya jalan laju dan cergas.

No comments:

Post a Comment